Powered By Blogger

piątek, 10 kwietnia 2015

1. post - seria przyjaźń


Witam Was!
Wczoraj wieczorem dużo myślałam jak zacząć naszą serie i wpadłam na pewien pomysł, który za chwilę Wam przedstawię. Zacznijmy od tego, że jak poznajemy nową osobę to chcemy się o niej dowiedzieć jak najwięcej informacji. Jednak często bywa tak, że po kilku latach przyjaźni nie wiemy jaki jest ulubiony owoc mojej BFF lub jaki ma kolor oczu. Mówię to Wam teraz w sekrecie, że gdybym miała wziąć udział n temat Luny od razu bym się wycofała.

Więc myślę, że dobrym pomysłem byłoby spotkanie, na którym zostałyby stworzone dwie osobiste, wykonane według własnego pomysłu książeczki przyjaźni. W nich znajdą się wszystkie najważniejsze informacje i fakty o przyjaciółce. Na pewno pomoże Wam to przy zorganizowaniu imprezy lub kupieniu prezentu. (: Może to wyglądać na przykład tak:
 











Oczywiście możecie dodać coś od siebie. To od Was zależy jak będzie wyglądał Wasz ,,dokument''. Dobra, ja już kończę. Do następnego napisania.

Wasza Nely <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz