Powered By Blogger

wtorek, 15 marca 2016

John Green

Pocałowałem księżyc milion razy,
Tańczyłem z aniołami w niebie,
Zobaczyłem padający śnieg w lecie,
Odczuwając uzdrawiające wyższe moce.
Zobaczyłem świat z najwyższej góry (...)
Zobaczyłem wargi, by zaiskrzyć pragnieniem,
Byłem zakochany (...)
Nawet zobaczyłem cuda,
Czułem jak ból znika,
Ale nadal nie zobaczyłem niczego,

Co zadziwia mnie tak, jak to co ty robisz

Chyba nie znam osoby która nie zna książki "Gwiazd Naszych Wina", ale i tak coś o niej powiem.
Książka opowiada o Hazel i Augustusie. Bohaterowie poznają się na spotkaniu grupy wsparcia dla chorych nastolatków. Ona 16 lat nowotwór, 4 stadium, przeżuty na płuca. Nie może oddychać samodzielnie. On niewiele starszy, choroba zabrała mu nogę. Miał kostniakomięsaka. Bohaterowie najpierw się zaprzyjaźniają a potem zakochują. Postanawiają spełnić marzenia i jadą do Amsterdamu gdzie chcą spotkać autora ulubionej książki Hazel. Autor jest na tyle arogancki, że nie chce odpowiedzieć na żadne pytanie. 

Polecam jeśli ktoś jeszcze nie czytał, bo film to nie wszystko.
Wasza Luna <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz