Powered By Blogger

czwartek, 10 marca 2016

Luna, czyli Ja

Z czego się śmiejesz? O tobie mówi ta bajka, lecz pod zmienionym imieniem

Cześć,
Usunęłam poprzedni post z moim opisem, bo doszłam do wniosku, że był banalny i bez sensu.
Lubię... czekaj, czekaj... Ja kocham... czytać! Prócz pasji do książek i fantasy bardzo lubię pisać. Postanowiłam, że utworzę kolejny blog na promowanie mojej nowej książki, która na razie nie ma tytułu. Prócz zamiłowania do literatury gram na keyboardzie. Kocham fotografię, mogę czasem pokazywać Wam różne z moich dzieł. A w tym poście zdjęcie które już trochę ma ale i tak chciałabym pokazać jak wyglądały moje początki (3-4 lata temu)
Moim marzeniem jest pojechać do Rosji i Fracji.

Moim ulubionym zwierzęciem prócz kotów, rzecz jasna, są wilki. Tak te drapieżne i krwiożercze zwierzęta. Jakoś od zawsze mnie fascynowały
Nely, jak ją namówię, za pewne bd robiła różne swoje serie, a ja jak zawsze recenzje, czyli coś na czym znam się najlepiej.
Pozdrawiam, 
Wasza Luna <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz