Powered By Blogger

sobota, 11 czerwca 2016

Alicja w Krainie Czarów

Nie ma rzeczy niemożliwych,
Są tylko nieprawdopodobne 

Może jestem jedyną osobą która w dzieciństwie nigdy nie słyszała o Alicji?
Dowiedziałam się dopiero na filmie
Znalezione obrazy dla zapytania alicja w krainie czarów książka 1957
Potem postanowiłam kupić książkę która wyda mi się jak najbardziej stara... znalazłam z 1957 roku. Nie mogłam się doczekać kiedy przybędzie. Kiedy w końcu trafiła w moje ręce musiałam ją powąchać... stary papier *.*
Oczywiście przeczytałam i byłam mile zaskoczona, choć wydała mi się kompletnie różna od filmu.
Chyba nie muszę przypominać o czym jest ta wspaniała historia?
Polecam kupowanie starych książek, bo to też w pewnym sensie historia. 
Chyba wszyscy miłośnicy książek chcieliby mieć jakiś naprawdę stary egzemplarz.

Dziś bardzo krótko

Wasza Luna <333

PS na zdjęciu są ilustracje z mojej książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz