Powered By Blogger

sobota, 11 czerwca 2016

Koniec, chyba

Zawsze musi się coś kończyć by inne mogło zacząć. Ja oficjalnie kończę z tym blogiem. Nie z pisaniem.
Pod tym postem dałam wszystkie dodatkowe prace które zrobiłam w razie awarii. 
Po tym poście dodam dwa linki. Jeden do bloga z książką mojego autorstwa a drugi do fanfiction.


Chwile prawdy....
Mam na imię Julia- Luna, a nasza Nely to tak naprawdę Sandra. Mieszkamy na Śląsku. Mamy, znaczy ja 15 będę miała a 14 lat Sandra we wrześniu. Rozeszłyśmy sie kiedy poszłyśmy do gimnazjum.

Wasza Julcia <333

ps Płaczę, bo nasze drogi nie wiadomo kiedy się połączą.

Jeśli ktoś bd chciał kontynuacji (a pewnie nikt) to możliwe, że postaram sie wznowić i tego bloga.


Link do Dramione: http://luna-forever-dramione.blogspot.com/
Własne opowiadanie jest na razie zawieszone.

Wasza Luna <333

7 komentarzy:

  1. Luna! Uważam, że nie powinnaś rezygnować z swoich talentów, pasji, marzeń mimo, że ktoś, kto pomógł ci je realizować, odszedł od ciebie. Z chęcią dalej czytałabym twojego bloga i poznała cię! Z tego co piszesz, wydajesz się bardzo miła! Jakbyś chciała się ze mną skontaktować, to pisz! :)
    PS ostatnio dużo czytałam na tym blogu i naprawdę mi się spodobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ten komentarz. Ale jednym z głównych powodów dlaczego obie nie miałyśmy ochoty pisać był brak czytelników.
      Jesteś chyba jedyną osobą która przeczytała nasz blog :)
      Akurat Nely ze mną jest i twój komentarz dał nam ogromną zachętę na powrót.

      Usuń
    2. Zapraszam na mojego aktualnego bloga :)
      luna-forever-dramione.blogspot.com
      Luna <3

      Usuń
    3. Okej, akurat niedawno przeczytałam opowiadanie Dramione napisane przez niejaką Venitię Nox (chyba :D ) i bardzo mi się spodobało, możesz sobie zobaczyć ;). A teraz lecę czytać Twojego bloga!
      PS Chciałam ci podziękować za to, że dzięki tobie i Nely przeczytałam tyle super książek! Np. zaraziłaś mnie Percy Jacksonem ;)

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :) Ja właśnie dzięki wszystkim opowiadaniom Venetii (Venetiia Noks) zaczęłam pisać, więc znam ta autorke i to bardzo dobrze, ale dziękuję za propozycję.

      Usuń
  2. no cóż jak chcesz zrezygnować :(, pisz, pisz
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Myślę nad kontynuacją bloga, jeśli ktoś by tego chciał :)

      Usuń